Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Urząd Gminy w Krzynowłodze Malej informuje, że z dniem 10.03.2023r. został zweryfikowany i zatwierdzony wniosek rozliczający grant w ramach konkursu „ Granty PPGR- Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju Cyfrowym”.

Zgodnie z Procedurą monitorowania i utrzymania Efektów Projektu Grantowego zamieszczoną na stronie gminy Krzynowłoga Mała w zakładce Ogłoszenia z dnia 30.08.2022r. - Obdarowani w okresie 2 lat od zakończenia projektu ( data zaakceptowania przez Operatora końcowego rozliczenia projektu grantowego ) zobowiązują się do udostępniania sprzętu na żądanie Darczyńcy ( Gminy Krzynowłoga Mała ) w celu przeprowadzenia kontroli w terminie wskazanym przez Darczyńcę oraz składania na wezwanie Darczyńcy oświadczeń, iż są w posiadaniu przekazanego zestawu komputerowego do końca marca  każdego roku począwszy od marca 2024 r.

Załącznik : Oświadczenie